24.5.13

Viatun Kullan Daha Fazla Kazan


VIATUN size internette sınırsız gezmenizi sağlayan ve bunun yanında MB harcamasını azaltan bir uygulama.

Android ve İos tan para kazanabileceğimiz çoğu uygulama yurdışından yapıldığı için Türkiye için verdikleri reklam az oluyor. Ya da bize sundukları uygulamalar sınırlı oluyor. İşte Viatun bunu bizim için hallediyor.

Nasıl mı?

Root atmaya gerek duymadan bizim için VPN ayarını değişip USA dan ya da herhangi bir ülkeden(seçiminize kalmış) bağlanmamızı sağlıyor. Uygulamalar da USA için gönderdikleri tüm reklamları bizim içinde yollamış oluyor.

Kullanımı

Öncelikle VATUN 4 VPN yi indirin. Ardından mailinizle üye olun. Mailinize bir şifre gelecek ve bu şifre ile giriş yapın. Daha sonra VIATUN da ayarlar kısmından Turkey olan kısma tıklayıp ülkenizi seçin( ben genelde USA kullanıyorum). Cihazınızın üst kısmında anahtar simgesini gördükten sonra artık kullanmaya başlayabilirsiniz.
NOT: Uygulama ücretsiz olarak en fazla 3 gün kullanabilirsiniz. 3 gün dolduktan sonra uygulamayı kaldırın ve yeniden indirip yeni bir maille üye olun.

Hangi Uygulamalarda Kullanıyorum?

Apptrailer de kullandım birçok kişi gibi. Ve çoğu erken banlandı bu yüzden ama ben de geçenler de banlandım. Fakat ben yeteri kadar kazandım ondan. Yaklaşık 200$ kadar. Eğer Viatunu kullanmasaydım bunu Türkiye üzerinden ancak bir yılda kazanabilirdim. Yani aslında yine de kendimi kazançlı görüyorum.

AppDog (AppDog Hakkında) programında kullanıyorum ve şimdiye kadar hiçbir sıkıntı görmedim. Yaklaşık 7 ila 8$ para çektim bu programdan ve halen biriktiriyorum.

Swag Bucks (Swag Bucks Hakkında) programında kullanıyorum ve şimdiye kadar bir sıkıntı görmedim. Daha ödeme alamadım(çünkü 25$ a ulaşmam gerek).

FeaturePoints (Featurepoints Hakkında) Programında da rahatlıkla kullanabilirsniz..

Kullanmak isterseniz Buyrun.. VIATUN RESMİ SİTESİ

No comments:

Post a Comment