10.5.13

Appdog İle Android Cihazınızdan Para Kazanın


Birçok kişi Tapporo, Appredeem, Apptrailers, Featurepoins gibi programları biliyor lakin Appdog gibi hem kolay biriktirilebilen hemde anında paranızı veren bu uygulamayı bilmiyor.

Oysa çok kolay bir kullanımı var. Ayrıca referas olayı yok.
Öncelikle uygulamayı indirin ve facebook hesabınızla giriş yapıp bilgilerinizi düzenleyin.
Uygulama Paypal ile ödeme yapıyor. Limiti 100 puandır ve 100 puan 1$'a denk geliyor.

Program sizden uygulama indirme, sitelere üye olma, anket doldurma gibi görevler istiyor. Açıkçası ben ne anketlerden ne de sitelere üye olarak puan kazandım. Ben sadece uygulama indirip, uygulamayı açıp ve silerek kazandım. Uygulamaların değerleri 2 ile 17 puan verenlerin hepsini denedim ve hepside puanını veriyor. 100 puanı toplamak çok kolay yani. Paypal hesabınıza MobForm adı ile paranız gönderiliyor. Bol kazançlar.

Google Playdan İndir = APPDOG

Siteye gitmek için = APPDOG SİTE

No comments:

Post a Comment